نتایج مسابقات شوء راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات شوء راء
نوشته شده در شنبه 17 مرداد 1394
بازدید : 1993
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

 

 

 

 

( صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد ، تمام اعضای نکسز وارد رینگ شدند ، جریکو و شیمس کمربندهایشان را بالا گرفتند )

 

 

سی ام پانک :


شاید خیلی ها هنوز شوکه شده باشن و یا هنوز قهرمانی بهترین عضو گروه نکسز یعنی شیمس رو نپذیرفته باشن اما این چیزیه که باید بپذیرید وگرنه دلیلی نداره که بلیت بخرید و بیاید اینجا و این شوء رو از نزدیک تماشا کنید. در طول کریرم ، به مدت 10 ماه قهرمان کمربند myppv بودم و توی این 10 ماه از سد کشتی گیرانی گذشتم که حتی کسی به فکرش هم خطور نمی کرد اما من در کمال تعجب همه از سد اونا گذشتم...سی ام پانک دو در راهـــه...


سی ام پانک 2 یعنی شیمس !! کسی که راه 10 ماه گذشته منو ادامه میده و با حمایت نکسز این کمربند رو حتی بیشتر از 10 ماه حفظ میکنه. این شوء آخرین شوء ریاست من در کمپانی پی پر ویو من هست...اما اولین شوء پیشرفت و صعود گروه نکسز هست. نکسز برای پیشرفت ، به ریاست نیاز نداره...در تعجبم که استون کلد این شوء میخواد برگرده چیکار کنه...اون میخواد برگرده و ریاستش رو پس بگیره در حالیکه هیچکس اینو نمیخواد. اون میخواد برگرده و عدالت رو اجرا کنه همون عدالتی که باعث اخراج دنیل براین شد. همون عدالتی که باعث ضایع شدن حق شان مایکل و همون عدالتی که باعث باخت جان سینا در رسلمنیا شد...این عدالتی بود که استون کلد پس از ریاستش به جا گذاشت...


شما میتونید استون کلد رو تشویق کنید تا دوباره این کمپانی رو بدست بگیره و دوباره همه چیز رو به هم بریزه چون اون به مرد 60 ساله هست که هنوز نمی فهمه این کمپانی باید دست آینده دارها و جوون ها باشه نه اون پیرمرد 60 ساله که تا بخواد از سالن به سمت رینگ بیاد 10 دقیقه زمان می بره...

 

( اعضای نکسز به استون کلد خندیدند و او را مسخره کردند )

 

من به مدت 7 ماه با استون کلد استوری داشتم و توی این 7 ماه ، بارها بوده که اون رو شکست دادم و یا اون رو راهی بیمارستان کردم و در نهایت در سوروایورسریس سال گذشته با پیروزی مقابل اون به این استوری خاتمه دادم. باید بگم که من دیگه حاضر نیستم این استوری رو از نو شروع کنم و استون کلد بهتره پس از بازگشتش بره با پیرمرد هایی مثل خودش کسایی مثل آندرتیکر و گلدبرگ مسابقه بده...فکر کنم برای این مسابقه این دو باید تمام شوء رو به مسابقشون اختصاص بدیم چون هردو برای راه رفتشون به اسا نیاز دارن...

 

( شیمس با عصبانیت میکروفون را از سی ام پانک گرفت )

 

 

شیمس :

 

من به طور همزمان در پی پر ویو مانی این د بنک یک صحنه تاریخی رو رقم زدم...هم قهرمان چمدان راء و هم قهرمان مای پی پر ویو شدم اونوقت سی ام پانک توی اولین شوء بعد از مانی این د بنک در مورد استون کلد و ریاستش صحبت میکنه...نمیخوام به سی ام پانک توهین کنم اما اون از حسادتی که داره تحمل نداره در رابطه با قهرمانی من صحبت کنه !!

 

 

( شیمس و سی ام پانک فیس تو فیس شدند )

 

شیمس :

 

تو رو درک میکنم پانک تو بعد از 10 ماه قهرمانی حق داری که به قهرمان بعد از خودت حسادت کنی اما دیگه وقتشه که کمربند مای پی پر ویو رو فراموش کنی و وقتشه از من حمایت کنی تا این کمربند رو حفظ کنم. تو به اندازه کافی تا الان حمایت نکسز رو داشتی تو با حمایت نکسز ریاست رو گرفتی و با حمایت نکسز 10 ماه قهرمان کمربند مای پی پر ویو بودی و با حمایت من در رسلمنیا پیروز شدی اما حالا وقتشه که تمام کمک هایی که نکسز در طی سال گذشته به تو کرد رو جبران کنی...

 

تو نباید انتظار داشته باشی که نکسز حالا برای مقابله با استون کلد پشتیبان تو باشه در حال حاضر من قهرمان کمربند مای پی پر ویو و کریس جریکو قهرمان سنگین وزن جهانه و ما نمیتونیم به عنوان 2 قهرمان درجه 1 کمپانی وقتمون رو برای اختلافات تو و استون کلد سر ریاست تلف کنیم...وقتشه که اوضاع تغییر کنه و این بار تو به ما برای پیروزی کمک کنی...

 

بهتون گفته بودم که چمدان راو مال منه و گفتم که من فقط حرف نمیزنم عمل هم میکنم و همونطور که دیدید من فراتر از انتظار و حتی گفته های خودم عمل کردم... باتیستا فقط تونست چند دقیقه کمربند ما یییپرویو رو روی شونه هاش نگه داره و خوشحالی کنه چون من باکش کردن چمدانم اون کمربندو ازش گرفتم و بازم به نکسز برگردوندمش که البته کمک سی ام پانک مدیر کمپانی و کین هم تاثیرخودش رو داشت.کمربند سنگین وزن هم که دست جریکو دیگر عضو نکسزه پس کل قدرت کمپانی درحال حاظر دست ماست !

 

 

 

( صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درامد ، رندی اورتون با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد )




( سپس اورتون وارد رینگ شد و مقابل اعضای نکسز ایستاد )

 

رندی اورتون :

 

نیومدم اینجا تا جشن مزخرفتون رو به هم بزنم...فقط اومدم به این جشن یه تنوع کوچیکی بدم و هیجانش رو بیشتر کنم. باتیستا حق ریمچ داره و اون ریمچش رو به من سپرده پس من میتونم هرموقع که بخوام شیمس رو برای یک مسابقه سر کمربند مای پی پر ویو چلینج کنم. و الان میخوام این کارو بکنم...

 

 

رندی اورتون :

 

شیمس...من تورو برای یک مسابقه در سوروایورسریس بر سر کمربند مای پی پر ویو چلینج میکنم...

 

( تماشاگران رندی اورتون را تشویق کردند )

 

 شیمس :

 

رندی...من خیلی وقته تورو میشناسم...شاید این مردم بعضی چیزهارو فراموش کنن اما من نمیتونم فراموش کنم...تو تا به حال بر سر کمربند درجه 1 مسابقه ای انجام ندادی چون در حد و اندازه اون نبودی...یه باردنیل براین رو در 2 سال گذشته چلینج کردی و به طرز وحشتناکی و ابرو ریزی اون مسابقه رو واگذار کردی و پی پر ویو بعدش هم سر کمربند تگ تیم مقابل رولینز و رینز شکست خوردی...وقتی تو داشتی توی مانی این د بنک امسال سر کمربند تگ تیم مسابقه میدادی من همزمان برنده چمدان و کمربند مای پی پر ویو شدم...تو در حد من نیستی چون کریر تو با من قابل مقایسه نیست ! از کسی که عرضه گرفتن کمربند تگ تیم رو نداشت چه انتظاری میره که حالا بیاد کمربند درجه 1 کمپانی رو چلینج کنه...اگه من چلینج تورو قبول کنم ، به این کمربند بی احترامی کردم !!

 

 

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، جان سینا با تشویق تماشاگران بعد از 1 ماه به کمپانی سرور 1 بازگشت )

 

( جان سینا وارد رینگ شد و مقابل اعضای نکسز و در کنار رندی ایستاد )

 

جان سینا :

 

یک ماه پیش بود که من در پی بک مسابقه رو به رومن رینز واگذار کردم و بعد از اون در یک باشگاه ورزشی مشغول تمرین شدم درسته من به رومن رینز باختم ولی به دنبال انتقام از رومن رینز نیستم به دنبال انتقام از عامل اصلی اون اتفاق هستم یعنی نکسز ...من دیگه از این دوران خسته شدم دورانی که نکسز در اون وجود داره باتیستا با شکست سی ام پانک تونست جلوی مدریت پانک رو بگیره و تا حدودی نکسز رو متوقف کرده البته تا حدودی من بیشتر از یک ساله که با نکسز و پانک درگیری دارم و این درگیری فقط از یه راه به پایان میرسه و اونم نابودی نکسزه و من تا نکسز رو نابود نکنم اروم نمیگیرم...




خیلی ها هستن فقط حرف میزنن و عدالت عدالت میکنن ولی دیگه صحبت و بسه دیگه وقت صحبت کردن نیست وقت عمله وقتشه که عدالت رو به معنی واقعی کلمه برقرار کنیم نه فقط با حرف نکسز افراد زیادی رو مصدوم کرده فرصت پیشرفت خیلی ها رو گرفته نکسز در دوره ریاستش خیلی از کشتیگیرا رو به وسلیه رومن رینز اخراج کرد


ولی دیگه کافیه این دوران باید تموم بشه به هر قیمتی که شده من این دوران رو تموم میکنم و نکسز رو برای همیشه از بین میبرم و اجازه نمیدم کارهای گذشته رو تکرار کنید من شب و روز در اون باشگاه تمرین میکردم و فقط هدف از این تمرین ها افزایش قدرت بندیم و امادگی برای نابودی با نکسز بود و حالا اماده اماده شدم تا به این هدف برسم ومطمن باشید من به درگیری هام با نکسز و اعضای نکسز پایان نمیدم تا زمانی که نکسز به طورکامل نابود بشه و دوره جدیدی اغاز بشه حتی اگر یک سال دیگه هم نکسز برقرار باشه درگیری من و اعضای نکسز تا اون زمان هم ادامه پیدا میکنه این دشمنی هیچوقت تموم نمیشه تا زمانی که من باختم در پی بک رو جبران و نکسز رو برای همیشه از بین ببرم...

 

( سی ام پانک به جان سینا خندید ، سپس از اعضای نکسز خواست تا رینگ را ترک کنند )


( اعضای نکسز در حال ترک رینگ بودند ، ناگهان همگی وارد رینگ شدند و به جان سینا و رندی اورتون حمله کردند )


( شیمس و جریکو ضربات مشت و لگد سنگینی به رندی اورتون وارد کردند ) ( پانک ، هارپر و امبروز نیز ضربات مشت پشت سر هم به جان سینا وارد کردند )


( شیمس آماده انجام بروگ کیک روی رندی اورتون شد )

 

 

 

( صدای تم سانگ استون کلد به صدا درامد ، استون کلد با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد )

 

 

( استون کلد به سرعت به سمت رینگ آمد ) ( سپس وارد رینگ شد و به سی ام پانک حمله و او را نقش بر زمین کرد )


( لوک هارپر و دین امبروز قصد داشتند به استون کلد حمله کنند )


( استون کلد هردو آنها را از رینگ بیرون انداخت ، جریکو به سمت استون کلد دوید و قصد داشت به او حمله کنه )




( ناگهان رندی اورتون Rko رو روی جریکو اجرا کرد )


( استون کلد سی ام پانک را بلند کرد )




( سپس استانـــــــر رو روی او اجرا کرد ، شیمس به سمت استون کلد دوید و قصد داشت بروگ کیک رو روی او اجرا کنه )


( استون کلد جاخالی داد )




( جان سینا شیمس را بلند کرد ، سپس با اجرای AA شیمس را از رینگ بیرون انداخت )


( سینا ، اورتون و استون کلد دست یکدیگر را بالا گرفتند )


  


( پرومو در حالیکه اورتون ، استون کلد و سینا به اعضای نکسز در پایین رینگ نگاه می کردند به پایان رسید ) 

 

 

.:: تبلیغات شوء راء ::.

 

 

Main Event

 

تیم استون کلد vs تیم نکسز

 

درامد مسابقه: نفری 350 سکه

 

 

 

مسابقه اول

 

بیگ شو vs دالف زیگلر

 

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، بیگ شو و دالف زیگلر درگیری را شروع کردند )


3 دقیقه بعد...


( بیگ شو دالف زیگلر را از رینگ بیرون انداخت ، سپس سر او را به میله گوشه رینگ کوبید )


( بیگ شو زیگلر را وارد رینگ کرد )




( سپس ضربه سنگینی به او وارد کرد )


( بیگ شو وارد رینگ شد و گوشه رینگ ایستاد ، سپس آماده انجام بیگ رایت هند روی دالف زیگلر شد )

( زیگلر کم کم بلند شد )


( بیگ شو به سمت زیگلر رفت و قصد داشت بیگ رایت هند رو انجام بده )


( زیگلر جاخالی داد )




( سپس دراپ کیک سنگینی به بیگ شو وارد کرد )


( زیگلر قصد داشت زیگ زگ رو روی بیگ شو انجام بده ، بیگ شو بدل کرد )




( سپس بیگ رایت هند رو روی زیگلر انجام داد )

 

3...2...1

 

برنده مسابقه: بیگ شو (300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

 

 

مسابقه دوم

 

سزارو vs آدام رز

 

( در نهایت سزارو با اجرای فینیشر موفق به شکست آدام رز شد )

 

برنده مسابقه: سزارو ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

 

( استون کلد در حال تمرین برای مسابقه مین اونت بود ، سی ام پانک به سمت استون کلد آمد و مقابل او ایستاد )

 

 

سی ام پانک :

 

تو این 4 ماهی که نبودی همه چیز آروم بود ولی الان دوباره اومدی که گند بزنی به همه چیز...من تورو از خودت بهتر میشناسم و میدونم که توی پوست گوسفند میای جلو اما یه گرگ بی همه چیز هستی !! من با تلاش تونستم ریاست رو از جان سینا بگیرم و اون رو بدستش بیارم و تو مفت خور پیدات شد و اونو از من گرفتی...فکر کنم وقتش باشه تکلیف این ریاست مشخص بشه...تو ریاست رو از تریپل ایچ گرفتی و من هم اونو از تو گرفتم...و حالا تو دوباره اون رو با بی عدالتی بدستش آوردی...به نظرم وقت شروع یه جنگ بین ریاست ما دوتاست...

 

( تماشاگران تشویق کردند ، سی ام پانک بک استیج را ترک کرد )

 

 

مسابقه سوم

 

ادج و کریشن vs اوسوز

 

( در نهایت کریشن با اجرای فینیشر روی جیمی اوسو موفق به شکست او شد )

 

برنده مسابقه: ریتید سوئیچ ( 500+ سکه )

 

 

مسابقه چهارم

 

جک سواگر vs کودی رودز

 

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، جک سواگر و کودی رودز درگیری را شروع کردند )


2 دقیقه بعد...


( کودی رودز سوپلکس سنگینی روی جک سواگر انجام داد ، سپس او را بلند کرد و پشت طناب های رینگ انداخت )




( دراپ کیک سنگین از کودی رودز به جک سواگر ، جک سواگر نقش بر زمین شد )


( کودی رودز جک سواگر را وارد رینگ کرد و قصد داشت پین کنه ، ناگهان جک سواگر از پاهای رودز گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی او انجام داد )




( کودی رودز سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد )


( جک سواگر به پیروزی نزدیک بود )




( صدای تم سانگ بیگشو به صدا درامد ، بیگ شو وارد سالن شد )




( بیگشو از سالن به سمت رینگ امد ، جک سواگر کودی رودز را رها کرد و آماده درگیری با بیگ شو شد )


( ناگهان کودی رودز رول کرد )

 

3...2...1

 

برنده مسابقه: کودی رودز ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

 

بعد از اتمام مسابقه:

 

( بیگ شو وارد رینگ شد و مقابل جک سواگر ایستاد ، جک سواگر به سمت بیگ شو دوید و قصد داشت به او حمله کنه )




( ناگهان بیگ شو بیگ رایت هند سنگینی به جک سواگر وارد کرد )


( جک سواگر نقش بر زمین شد )


( بیگ شو مجدد جک سواگر را بلند کرد )




( سپس چکسلم رو روی او انجام داد ، تماشاگران بیگ شو را بو کردند )




( پرومو در حالیکه بیگ شو کمربند بین قاره ای را بالا گرفته بود و تماشاگران او را بو می کردند به اتمام رسید )

 

 

 

گزارشگر :

 

شیمس...رندی اورتون امشب تورو برای یک مسابقه در سوروایورسریس چلینج کرد و تو اون رو رد کردی دلیلش چی بوده ؟!

 

شیمس :

 

مدتی هست که اورتون خیلی خودش رو سطح بالا گرفته و فکر میکنه اونقدر گنده شده که بتونه سر کمربند درجه 1 مسابقه بده اما واقعیت اینه که من برای حفظ آبروی خودم هم که شده با اون مسابقه ای نمیدم. کمپانی میتونه برای اون حریف های زیادی مثل بودالاس و سنتینو مارلا در نظر بگیره اما بهتره برای من حریف های بهتری داشته باشن چون نمیخوام اولین مسابقه ای که برای این کمربند انجام میدم با یه مشت دلقک باشه !!

 

مسابقه پنجم

 

سث رولینز vs آلبرتو دلریو

 

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، سث رولینز و دلریو درگیری را شروع کردند )

 

6 دقیقه بعد...

 

( دلریو سوپلکس سنگینی روی رولینز انجام داد ، رولینز کم کم بلند شد ، سپس دلریو ضربه لگد سنگینی به صورت او وارد کرد )


( دلریو آماده انجام سابمیشن روی دست های رولینز شد )


( رولینز بدل کرد ، سپس دراپ کیک سنگینی به دلریو وارد کرد ، دلریو نقش بر زمین شد )


( آلبرتو دلریو کم کم در حال بلند شدن بود )




( ناگهان سث رولینز به سمت دلریو دوید و کرب استامپ رو روی او انجام داد )

 

3...2...1

 

برنده مسابقه: سث رولینز ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

 

بعد از اتمام مسابقه:


( تماشاگران رولینز را تشویق کردند ، سث رولینز در حال خارج شدن از رینگ بود )


( صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد )




( رومن رینز از بین تماشاگران به سمت رینگ آمد ، سث رولینز از حضور رومن رینز در سالن تعجب کرد )


( رومن رینز وارد رینگ شد و مقابل سث رولینز ایستاد )

 

 

( رینز و رولینز فیس تو فیس شدند )

 

رومن رینز :

 

سث رولینز...بردت رو به بیگ شو تبریک میگم تو نشون دادی که همون عضو سابق دشیلد هستی و این من بودم که نشون دادم به خاطر بعضی مسائل عدالت رو زیر پا گذاشتم. من توی این قضایا مقصر بودم. من و تو در رسلمنیا با اتحاد هم تونستیم عدالت رو برقرار کنیم و یک سال ظلمی که بهمون شد رو جبران کنیم...من میخوام هنوزم همون 2 برادر سابق باشیم...

 

( رومن رینز دستش را به طرف رولینز دراز کرد و قصد داشت با او دست بده )

 



( سث رولینز رومن رینز را بغل کرد ، تماشاگران رولینز و رینز را تشویق کردند )


( رومن رینز دست رولینز را بالا گرفت )


...


..


.


( ناگهان رومن رینز با سر ضربه سنگینی به دماغ سث رولینز زد )


( دماغ سث رولینز شکست ، تماشاگران تعجب کردند ، سث رولینز کم کم بلند شد و قصد داشت به رومن رینز حمله کنه )




( اسپــــــــــیر از رومن رینز بر روی سث رولینز !!! )


( تماشاگران رومن رینز را بو کردند )




( پرومو در حالیکه تم سانگ رومن رینز زده شده بود و رومن رینز بالای سر سث رولینز ایستاده بود به اتمام رسید )

 

 

Main Event

 

تیم استون کلد vs تیم نکسز

 

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا جان سینا و سی ام پانک مقابل یکدیگر قرار گرفتند )

 

 

( سی ام پانک دستش را به طرف جان سینا دراز کرد و قصد داشت با او دست بده )


( تماشاگران شعار No را دادند ) ( ناگهان جان سینا سی ام پانک را بلند کرد و آماده انجام aa شد )


( سی ام پانک با چند ضربه آرنج از سینا خلاص شد ، سپس ضربه لگد سنگینی به سر او وارد کرد )

 

2 دقیقه بعد...

 

( استون کلد و کریس جریکو در رینگ درگیر بودند ) ( کریس جریکو سوپلکس سنگینی روی استون کلد انجام داد )


( سپس از پاهای او گرفت )




( جریکو سابمیشن سنگینی روی استون کلد انجام داده بود ، استون کلد سعی کرد با جان سینا تگ کنه اما موفق نشد )


( استون کلد جریکو را به عقب هل داد ، سپس سوپلکس سنگینی روی او اجرا کرد )


( استون کلد به سمت سینا رفت و قصد داشت با او تگ کنه )


( شیمس وارد رینگ شد و به استون کلد حمله کرد ، سپس جان سینا را از رینگ بیرون انداخت )


( رندی اورتون از پشت سر شیمس وارد شد )




( سپس Rko رو روی او انجام داد )


( در برگشت جریکو فینیشر خودش رو روی اورتون اجرا کرد )


( جریکو اورتون را از رینگ بیرون انداخت ، ناگهان جان سینا جریکو را بلند کرد و AA رو روی او اجرا کرد )




( سی ام پانک از بالای رینگ به روی جان سینا پرید ، سپس جان سینا را بلند کرد و GTS رو روی او انجام داد )




...2...1


( استون کلد به سی ام پانک حمله کرد )




( استــــــــانر از استون کلد بر روی سی ام پانک !! ) ( سی ام پانک قصد داشت رینگ رو ترک کنه )


( ناگهان جان سینا از پاهای پانک گرفت )




( سپس STF رو روی او اجرا کرد )


( پانک سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد ، تماشاگران جان سینا را تشویق کردند )


( در نهایت سی ام پانک تسلیم شد )

 

برنده مسابقه: تیم استون کلد ( 1050+ سکه )

 

بعد از اتمام مسابقه:

 

( شوء راء در حالیکه تم سانگ جان سینا زده شده بود و سینا ، اورتون و استون کلد در رینگ خوشحالی می کردند به اتمام رسید )

 

مهم ترین اتفاقات :

 

رندی اورتون شیمس را برای یک مسابقه در سوروایورسریس چلینج کرد

 

جان سینا بازگشت

 

استون کلد بازگشت

 

بیگ شو و جک سواگر درگیر شدند

 

شدید شدن دشمنی سث رولینز و رومن رینز

 

سث رولینز مصدوم شد

 

پایان شوء راء

 

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,
:: برچسب‌ها: بازی مجازی کشتی کج ,



مطالب مرتبط با این پست
.